2015. január 5., hétfő

Újra velük! 5.-rész

-        - Igen emlékszem rá. – Bólintottam. Régebben nagyon sokat jártunk oda, mind Zsebivel mind Dáviddal
-       -  Szóval melyiket választod?
-        - Azt hiszem, marad a vásárlás, mert…. sajnos fürdőruhát nem raktam be. – Néztem rá sajnálkozóan amint épp a bőröndöm előtt álldogáltam.
-        - Rendben van, akkor gyere reggelizni én meg addig elkészülök.  -Már a bevásárló központban sétálgattunk amikor a bizsus bolt előtt haladtunk el.
-        - Bemenjünk? – Tudakolta barátnőm. – Hátha találsz magadnak valami kis égszert.
-        - Nem, köszönöm. – Utasítottam el. -Furcsa mód ahogy fiatalkoromban szerettem a gyűrűket most annál jobban utálom őket, mert a házasságomat juttatják eszembe.
-         -Mért nem hordod a gyűrűd?
-         -Azért mert úgy érzem, ez egy jelkép, és… az összetartozást és a vég nélküli bizalmat jelképezi. Na meg persze a szerelmet.  Nálunk sajnos ebből már egyik sincs meg.
-         -Nem vagy már szerelmes? – Kérdezte ahogy beléptünk a könyvesbolt ajtaján.
-        - Nem tudom, mert amikor a szemébe nézek vagy látom őt mosolyogni és este mellé bújva is rájövök, hogy jó vele, viszont az a tudat, hogy mással is volt összezavar.
-         -Nem lennék a helyzetedbe. Még jó, hogy Zoliba teljes mértékben megbízok és a szerelem iránta tiszta és őszinte. Komolyan boldog vagyok vele. – Mosolyodott el Zsebi és szeme csak úgy csillogott. – Amióta együtt élünk az életem rendes kerékvágásba került, mert akkor tényleg csak egy pasi hiányzott már a boldogságomhoz.
-         -Olyan jó, hogy így sikerült neked…. nagyon büszke vagyok rád.
-        - Az ovi hogy halad? – Tudakolta és közben egy könyvet vett le a polcról.
-         -Jól, nagyon szeretem, csak már annyira kevesen vannak a kisgyerekek, és rengeteg a papírmunka és persze rengeteg a követelmény és sok dologra kell figyelnem.
-        - Na papírmunka az nekem is akad. Már gondolkoztam azon is, hogy felveszek egy másik embert is, csak egy embert kifizetni azért nem volna jó dolog.
-        - Orsit te fizeted ki?
-        - Nem, ő külön van, csak a bérleti díjat fizetjük együtt és úgy van bejegyezve, mint a társam.
-        - Értem.- Az Árkádba vettem két farmert egy felsőt és egy csodaszép piros- fekete színű fürdőruhát.  Este a teraszon ültünk, cigiztünk és sört ittunk. Csakúgy mint régen és az otthoni dolgokról beszélgettünk. Meséltem neki, hogy a hely ahol felnőttünk semmit vagy csak alig változott valamit. két disco még mindig üzemel, de már nem olyan nagy bevétellel mint régebben.
-        - Már nagyon rég voltam bent szombaton. Nincs időm és energiám sem, és azért meg nem fogok oda járkálni, hogy Robit ellenőrizgessem. A helyett inkább a gyerekeknek olvasok meséket fel, vagy csinálunk valamit közösen.
-         -Neked van egy gyereked mégis boldogtalan vagy a szerelmeddel én pont ennek az ellenkezője vagyok. Nálam már csak a gyerek hiányzik. – Állapította meg Zsebi.
-        - Igen, sajnos úgy sosincs valami az életbe, hogy pont jó legyen.  – Mondtam szomorúan és mivel szombat este volt tudtam, hogy Robi már a kocsmába dolgozik.

-        - Mért nem hívod fel? 
-         Nem akarom zavarni… mert én. csak… nem is tudom, mit mondhatnék neki.
-     - Nézd, holnap elmegyünk a Dibóba ebédelni. Rendben van? - Mosolygott rám barátnőm és egy bólintással jeleztem, hogy helyeslem az ötletét.  
N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése